Bäng!

2011-04-06 / 16:14:00
Idag har jag varit sjuk och även igår har jag också varit det så jag har stannat hemma. Tror nog att jag missade mycket roliga saker iskolan/ELLER NOT/ men saknar dig Hanna gumman i skolan och kommer komma efter studiedagen imon. Så det blir på Fredag.:)

Jag vill också passa på att gratta mina älsklingar Emma och Jessica som fyller 12 år idag! Och hoppas ni kommer att få så roligt idag och många presenter.<3

Snart ska jag åka till skolan och gå på UTVecKLINGSMAMTAL som är så TRÅKIGT!  Jag kommer att ha Göran (min mentor) och inte Ingrid.
Vi kommer nog mest prata om NO som inte går så bra för mig.

Igår skissade jag bara något och fick framett kors med masa dekorationer(Eller massa och massa iallafall några) som jag kommer säkert lägga ut sen när jag har kommit hem från skolan.

Idag har jag sett på ''Min Stora Kärlek'' med Jenny.


Fast jag såg inte den på DVD utan jag såg den på VHS tror jag det heter. Det med stora feta kassetband något sånt.

Den vara jätte härlig om man vill ha en rolig film att se på.

Jag måste nog dra nu för ska snart åka till skolan . Önska mig lycka till :D
Kommentarer!
Postat av: Hanna <3

saknar dig med sarah <3

Kommenterat - 2011-04-06 / 18:50:13
Postat av: Matilda:)

Stackars dig:( Btw, jag såg lite på den filmen igår den gick på 6:an XD

Kommenterat - 2011-04-07 / 23:44:34  | URL - http://www.kawaiiwanii.blogspot.com
Postat av: LadyUmbrella

krya på dig! :)

Kommenterat - 2011-04-08 / 22:37:46  | URL - http://ladyumbrella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: