Fyller snart år!

2011-04-09 / 11:13:57
Jag fyller år om 21 dagar och kan bara inte vänta! Men innan mig så fyller mamma år den 17 April nästa vecka.
Jag har önskat mi några grejer och det var typ En IPhone 3G , Kläder och ett stativ till mitt keyboard. Kläder jag önskar mig finns på Ellos och Laredoute.

Jag har blivit bättre men har bara ont i halsen sen jag spran Orientering i skolan. Jag hann bara ta 2 st och vissa hann ta alla. OOPs. Men aja min lärare i idrott sätter komtrollerna på de svåraste ställenrna som möjligt. När jag har tatt den sista kontrollen ,av dom jag hittade, så fick jag lite bråttom för jag skulle vara vid idrott salen ''för typ 10 min sen'' Så jag fick springa allt vad jag hade + att det blåste så fort man började spring. När jag hade gjort i ordning mig så fick jag bråttom igen fast till matten för jag  hade prov då. Det värsta var att jag hittade inte min nyckel och sen när jag hittade min nyckel och öppnade mitt skåp så hittade jag inte min penna så jag fick ta min stift penna til matte. Efter ett tag märkte jag att jag inte hade så mycket stift kvar så jag fick ta det lungt och försöka att inte skriva fel. Men jag lungnade ner mig efter ett tag och det gick jätte bra tills jag såg att min buss skulle komma '' om typ 5 minuter'' så jag läste noga och tog det lungt. Men när jag blev klar så sprang jag så fort jag kunde för att hinna bussen men såklart så så åkte bussen precis.! MEn jag ringde pappa och han hämtade mig efter ett tag.

Sen på kvällen så kom Ida med hennes pappa. Vi gjorde lite smycken (Som jag visar senare) och lite allt möjligt. Sen åt åde Ida och jag hemma hos mig en kött bit och ungstekta potatisar med sås och brokoli. Ida gjorde jätte fina örhängen. Och jag gjorde ett armband, Ett par örhängen och ett halsband.

Just nu så sitter Teddy i mitt knä och sover nästan fast han blundar så vickar han med sina Öron. HAHA så gullig e han. 
 
Jag ska kanske vara med Hanna och vi ska se på en film som har med att göra med Svenska läxan som man ska redovisa på Tis. Och jag hoppas att det går bra för mig;:.

Ha en riktigt bra Lördag.:D♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: