Klövsjö!

2011-02-10 / 17:09:39
Ja nu var det snart dags att åka till klövsjö och åka skidor. Eller jag åker imon med min famlij och då stannar vi på ett hotell och sover över där tills på Lördag. För då är vi framme där och besöker vårat hyr hus..♥

Jag kommer nog blogga där också fast på Jennys dator::::


nu är det slask ute:( när jag gci ktill skolan idag så stog jag själv på bussavplatsen.. Men som tur var att det var tre st. i bussen..

Jag börjar bli jätte glömsk för att jag glömde att jag hade läxa i Franska och SO fasti Franskan så var det fel för att jag hade vikarie i Måndags och hon sa fel till mig och min grupp.

Just nu sitter jag med Teddy och han bara stampar och hoppar hela tiden:P Så  söt är han:>
Kommentarer!
Postat av: eva

Ur bra fjäll!

Kommenterat - 2011-02-20 / 21:42:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: