29-30 Januari<3

2011-01-30 / 15:36:58
Igår sovde jag över hos Jessi så jag hade inte tid att skriva direkt..
men på dagen var jag i kungsbacka... elr mamma pappa och jag kollade på blombergs möbler men jag tyckte inte om ngt där förutom ngr saker då..

sen åkte vi till Anette och Hans för att lämna lite grejer och sen så åkte vi  hem och jag gick till Jessi..
Hos Jessi spelade vi på hennes mobil sen gick vi ner och spelade på WII(Mario ngt)
det var jätte kul och sen bestämde vi att vi skulle göra ngt.. Sedan gick jag hem för att äta och packa..

När jag hade kommit över igen så kollade Emma Lina Jessi och jag på Friday The 13th..
Efter filmen var vi tvugna  att sova .. jessi och jag pratade typ mest innan vi somnade..

På morgonen tror jag att vi vaknade typ samtidigt.. Sen smög vi in till Emma och hennes kompis Lina och väkte dom genom att kasta kuddar på dom.. Vi sa att klockan var typ 12 och dom trodde på oss..(klockan var egentligen tjugo över 9) ...'

Vi åt sedan varsinn toast och oboy till det.. vi kollade på TV efter det och bara slappade.. när vi hade tröttnat på att kolla på Tv så gjorde vi två olika ordlekar typ.. Vi sjöng Sinstar också fast efter ordlekarna då.. och vi körde 2 omgångar och jag vann båda gångerna.. Första gången med Jessi andra med Emma..

Sen var det dags att gå hem för vid 1 tiden för då skulle dom åka iväg och köpa hund..
Fast emma stannade kvar med hennes kompis för att jag och lina fick ej följa med:( ...

Men när jag kom hem så kollade alla på film (minns ej vilken) och den var la sådär..  Sen efter filmen åt vi lunch och efter det så städade jenny och jag huset medan mamma och pappa gick ut med hundarna..

Och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik jenny har på när hon gör hennes läxor..


Det är Teddy när jag mamma och pappa var på väg till Idas sommarstuga...
Jag minns ej vart det ligger..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: