Läxor:'(

2011-01-20 / 17:00:17
Ja nu kom jag för en timme sen hem från skolan och åt mackor..

Sen kom pappa .. Han hade varit ute med hundarna(en lång prommis)

Jag började sedan att göra läxorna och det bilr bara tråkigare och tråkigare fast måste göra det i tid annars blir det jobbigare..

SkOLAN:

Jag åkte bussen till skolan vid 9 ngtting sånt och hade franska först av allt ...
sen svenska(läxan då) ,,det var att skriva ett fackta blad om en författare och hade fått typ Monnika Zac tror jag :/ !!!

aja sen hade jag SO och då var det stökigt och bara jobbigt för att vissa kunde inte vara tysta och Ingrid(läraren)
Vågade typ inte säga till dom!!!

Sen matte och det är faktiskt mitt favorit ämne i skolan.. och jag ligger typ först i matte boken.. Jag vet att det är lite nördigt men det ändå kul:P Sen åkte jag bussen hem:P 

BYE BYE:D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: