Future(L)

2011-06-03 / 22:06:24
Idag har det varit lov(+igår) och idag har jag varit med lilla mormor och min syrra Jenny. Vi har varit på Ikea och ätit köttbullar m.m. och sen åkte vi till KGalleri och där köpte jag en blå bikini. Sen har det varit 30grader(kändes det som) och då solade jag medans Jenny gjorde lite övningar. Innan det så cyklade jag och Jenny sprang till HemKöp och köpte lite gottis.

Vi åt all gottis till Jersey Shore som kom ikväll(Spännande) och var jätte uppspelta för detta avsnittet. Nu chillar Jenny och jag i mitt rum. Jenny pratar med Mickaela och jag sitter här. Men nu ska vi komma till varför jag inte har varit inne på bloggen och skrivit. Det är så att jag har hållt på och tänka hur min framtid ska bli, massa vill bli det och det men jag vill bli två saker. Och båda är typ omöjliga saker. Det är typ att skaffa eget smyckesmärke och det andra är att bli sångare(+ att jag har skrivit en låt, men blev lite ranom).

Och innan jag satte mig i mitt rum med Jennys datorn, så ritade jag lite och blev jätte nöjd faktiskt. Om ni vill så kan jag visa lite senare på bloggen....

Funny thing är att jag såg en bilolycka igår med att två bilar hade krockat med varandra och så låg dom på gräset helrt medvetslösa medans massa poliser och ambulanser som var där också. Men det kanske inte är så himla roligt med mera är det läskigt faktiskt.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: