it HURTS Sometimes

2011-06-09 / 18:28:27
Jaop idag kom jag hem vid 3 tiden. Då kom jag med skolbussen och gick hem från lekplatsen i mitt område kan man säga, det tog omkring 5 minuter att gå hem. Men när jag kom hem så var jag så jäkla sugen på Oboy att jag tog det. Men efter ett tag så kom Jenny Och Mammsen så jag var tvungen att hjälpa till dom med att packa in maten i köket från bilen.

Sen satte jag mig och gjorde läxan tills imon, Svenskan. Det handlar om Grammatiken typ, det var roligt från börjar men nu när vi får läxa på det också:( Konjunktioner och Subjunktioner): Fast man kan ju säga att det kommer att vara roligt på svenskan i mon för att det blir sista gången(kanske även med den läraren) innan SUMMER!!!
Jag funderar på att åka in till KBA i helgen och undrar fall ngn vill följa med'???
Och jag ska försöka komma igång igen med bloggandet nu när jag har snart sommerlov. Jag kmr att ta mycket foton i Danmark för att det är sista gången vi ska till sommarstugan innan det ska säljas:( Så jag längtar men ändå inte..
Innan Danmark så ska jag på fotoskola med gumman(Emma) veckan efter skolan.. Så det ser jag fram imot:D
You can go to my other website www.sazzs.blogg.se . There can you find jewellies and the best is that I am doing everthing by myself

Nu måste jag dra bloggen<3 Ska äta med den bästa famlijen Andersen....:P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: