You and me

2011-06-10 / 18:49:32
FREDAG
Idag har det varit skola, tråkigt. Men det var sista gången jag hade Maria för jag kmr att byta klass och kmr inte att ha ngn lärare som jag hade förut. Så det var lite sorligt men man måste stå ut med vad som händer och inte händer.
Och vi såg på en film på bilden, Jalla Jalla. Den var så där för jag höll typ bara på att göra bokmärken:
Ja men jag har ju gjort mera så klart. Sen hade jag gympa i 10 minuter typ bara för att det var sista gången i gympan för denna terminen. Sen efter gympan så hade jag Matte och där börjar det roliga. Där fick alla i hela min klass varsin Tip Top glass av Göran och sen spelade vi om två till på bingo med mattematik.Vi slutade också tidigare på matten så Hanna och jag gick till Iserås för att gå på bussen där istället för kaparn, För att vi hade mer än en halv timma på oss att vänta.
Och nu gör jag typ ingenting tror jag. För jag sitter vid datorn och gosar med Teddy medans pappa hade satt på en jätte konstig låt med pengar dunk dunk och klocka i, INGEN sjunger äns. Jaja men senare kmr Jenny med Roya och Hanna , ngr av hennes polare, på besök hemma hos mig.
Och till middag ska det bli ngn slags kött med ngt till som jag inte vet. HAHA
Jag påminner än en gång att man kan kolla på min andra hemsida www.sazzs.blogg.se där jag säljer smycken som jag har gjort själv..

Ajöss nu måste dra XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: