!1 Mars¡

2011-03-01 / 16:02:36

Idag är det första Mars och jag har varit i skolan tills nu.

Jag blev hämtad av min mamma och min kära syster och ska snart Baka med Jenny♥

Men innan måste jag träna på Min läxa i Musiken:(Men sen efter det så blir allt bättre och roligare:D
Jag ska äta thai mat med min familj utom pappa då:/ Aja jag ska se på en film också och ha det gött:P
Ska ni göra något specielt idag??

Det har blivet lite ändrade planer för att pappa kommer hem vid midnatt idag istället för på lördag..


Nu vill jag att alla som läser mn blogg ska kommentera vad dom tycker om min blogg och inläggen och sånt. Jag skulle bli så tacksam om ni gjorde det

Kommentarer!
Postat av: Lollo

Nice blogg

Kommenterat - 2011-03-01 / 16:27:54
Postat av: Ch

skön blogg.. gillar att det är variation i bloggen, det har inte bara en inriktning.. Like:)



ha det gott!

Kommenterat - 2011-03-01 / 16:31:16  | URL - http://silverdam.blogg.se/
Postat av: carolinhe med H

sv: tack så mkt!! :)

Kommenterat - 2011-03-01 / 22:15:54  | URL - http://carolinhes.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: