Långt inlägg!

2011-03-30 / 18:01:04
Ja nu har jag hittat min kamera som låg precis framför näsan på mig så här kommer allt som ha hänt helgen:D



När jag var hos Ida i helgen så gjorde vi en Sara Lee pizza








Mamma hade varit så flitig och gjort ett litet sallads bord till middagen på Söndagen!



Sen efter middagen så tittade jag och Jenny på film medans vi käkade godis..



Men på dagen(Söndagen) så gick vi till stranden med lilla ludde:D







Det var små gångar som vi gick på




Vi var bara tvugna att låta dom leka:D



Fejkat leende men aja.



Jag fick hålla alla hundar förutom Ludde.



Ja det var slut på inlägget nu och jag måste berätta vad som har hänt i dag.

På skolan så var inte Göran där så vi fick ha Axel som vikarie istället för Göran och Axel är med i GlennartZ som har varit med i Dansbandskampen om ni vet vad det är.

Sen så har jag inte gjort så mycket mer så see you later baby:D

Kommentarer!
Postat av: Hanna

sv: Jag har den:P Fick den av min pojkvän i julklapp:)

Kommenterat - 2011-03-30 / 18:40:56  | URL - http://hanna-linnea.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecka

Sv: Tackar =)

Kommenterat - 2011-03-30 / 18:51:17  | URL - http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: