Lockiga Sarah!

2011-03-18 / 18:33:13
Idag har jag varit i skolan och hade Franska prov..:|
Man kan la säga att jag fick några fel tror jag..

Sen hade jag också Redskaps prov i gympan. Om ni inte vet vad det är så är det t ex när man ska stå på händer göra katthopp hålla på med ringar och räck m.m.
Så jag tror att ni örstår vad det är nu. Efter Gympan så skakade jag jätte mycket för att jag har överansträngt mig lite, kanske.

Sen när jag kom hem så hjälpte jag pappa med att limma på tapet i hans verkstad som jag kallar det.:P
Fast tapet väven räckte bara till tre bitar så det tog inte så länge.
Sen efter det så har Jenny lockat mitt hår.


Blev det bra?


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra senare ikväll men jag tror jag lägger ut ett till inlägg då..
Kommentarer!
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: vad kul att höra! :)

Det är bara bra med mig, men jag har råkat ut för en dunderförkylning



Vad gör du då? :)

Kommenterat - 2011-03-18 / 21:57:33  | URL - http://ladyumbrella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: