My day = Your day

2011-03-25 / 18:46:12
IDag har jag varit i skolan och det hände inte så mycket roligt men jag tyckte att bilden var lite roligt om man kan kalla det. Vi gjorde en animerad film och den skulle typ handla om en katt som blir stekt eller något sånt tror jag:|
Och det är jag som har jgort katten i rosa lera:/

Och när jag kom hem så drack jag ett glas Oboy. Efter en stund så kom Mamma hem från något, vet inte riktigt vad:P

När Jenny och Pappa hadde kommit hem så sprang Jenny och jag i skogen(och det var jätte skönt:)
NU slöar jag mig bara:D

Men igår så gick Jenny och mamma ut med en hund som kallas Ludde och dom lät han leka med Teddy en stund, här inne i huset:D



De var bara tvugna att lugna ner sig en stund



Så de ville aldrig vara stilla:P



Tillslut så gjorde de det:D





Och idag så fick de vara ute. (Ludde kom med din husse)



HA EN RIKTIG BRA FREDAG IDAG OCH NJUT AV DET VARJE SEKUND!!!!!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: