Sometimes it could be right...

2011-03-05 / 19:29:42
Okej nu är jag tillbaks och lägger ut några inlägg och jag har ju inte hunnit  lägga ut några bilder så jag tänkte göra det nu ...



M&M åt jag igår till Atlantis



Jag fick av pappa skullcandy/Paul Frank hörlurar igår



(ser lite bäng ut) Jag tog en blå godis och blev jätte blå om tungan<3



Jag har också fått reda på vad jag fick på matteprovet...... MVG 37/40 ..
Stolt kan man säga.. Och engelskan fick jag jätte dåligt och kan säga att det var det näst bästa provet jag har gjort..

Japp och nu har jag ätit kyckling med ugnstekta moröter,lök m.m. Och jag ska göra efterrätt idag, marängswish med hemma gjord chokladsås.. Måste bara lägga ut senare hur den blev..


Kommentarer!
Postat av: Ida <3

Hejsan Sarah! vi får göra nåt snart!!! <3 mums godis

Komentera gärna min blogg <3

Kommenterat - 2011-03-05 / 19:42:22  | URL - http://idamoberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: