2 days to go!

2011-04-28 / 07:52:57
Om två dagar fyller jag 14 år och jag längtar bara som in i .........................

Men först måste jag gå klart skolan denna veckan (Även om det är bara denna och nästa dag ).
Som tur så har jag inga läxor till någon av dom dagarna. Men nästa vecka har jag fått en läxa(Engelska).
Det handlar om Stor Britanien och så ska man kunna DE TVÅ STÖRSTA BERGEN i Wels(stavning) och i skottland.
Jag ha ju såklart glosor till detta också.

Det är ju på morgonen jag skriver idag och det är bara för att jag har sovmorgon och TV funkar inte, hemma hos mig har vi inga kanaler för tillfälle.

Så jag sitter bara vid datorn och teddy ligger i mitt knä.

Igår

Igår så var jag också i skolan fast sen efter skolan åkte jag in till Kungsbacka och där köpte jag en present till pappa(han fyller år samtidigt som jag) och en rosa blus. Jag kan nog visa senare om jag hittar kabeln till min kamera. Sen när jag kom hem med jenny och mamma så började Jenny gå direkt med Elsa på promenad medans mamma och jag väntade i kanske fem minuter till. då gick vi med Teddy runt sommar rundan. när vi kom hem efter en timma kanske så tränade jag lite med Teddy, sick sack och hoppning. Vi hade inga riktiga soånna pinnar och hopp grej så jag fick ta pinnar som det istället. Den funkade hyvfsat bra tycker jag. Sen kom jag på att förra året eller för 2 år sen så köpte jag en sorts slang bella men inte riktigt. Som man sätter fast en tennis boll i och håller i handtaget och sedan skjuter man iväg det.

Den höll jag på med Teddy efter Agility träningen. Han bara älskade den. men Elsa är inte så förtjust i bollar så hon ignorerade den när jag köpte den.

Efter det så kom Jenny tillbaka med Elsa och då åt vi ugnsbakade rotfrukter och vitlökssås till det.
Medans vi åt så tittade vi på en film. Kommer inte riktigt ihåg vad den hete men något var det..

Skriver mera senare idag nog? Aja syns sen:)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: