Lov + Ida

2011-04-18 / 18:35:25
Ja nu har det blivit lov sen i Fredags. Och på Lördagen så kom Ida och hon har varit här tills idag och åkte hem för 1 och 1 halv timma sen.

I lördags så kom hon vid 10 11 något sånt och då chillade vi lite. Efter det så åkte vi in till kunssmässan och jag köpte 4 saker, 2 klänningar 1 blus och 1 linne.

Sen åkte vi buss hem och då var Anette och Hans här också. På kvällen var Ida och jag med Jenny Josse och Mikkan och spelade fotboll på ängen.

Sen åt vi kyckling gryta och ris. Till efterrätt blev det glass och fruktsallad + jordgubbar.

Sen på Söndagen så fyllde min mamma 48 år och jag gav henne ett halsband(som jag har gjort) och en ljudbok.
Pappa gav henne ett brav där det stog att hon fick välja ett träd (valfritt). Jenny gav ljudboken också + Ida.

Senare på kvällen så såg Ida och jag på bio , Hur Många Lingon Finns Det I Världen , och jag gjorde det värsta som finns att göra. Jag skrek mitt i filmen Kevin för att kevin var med i filmen.

Innan vi såg på film så åt vi på någon thai resturang i Kba(Kungsbacka). Jag tog en gryta med grönsaker jordnötsås och kyckling.

Idag så var vi ute och fota ganska mycket och igår också. Bilder;)











Det var bilderna från igår .....







... och från idag:)
Kommentarer!
Postat av: Emma

Niice bilder bästis :-)

Kommenterat - 2011-04-20 / 10:41:05  | URL - http://emmakindstrommer.blogg.se/
Postat av: sarah

fin blogg :)

Kommenterat - 2011-04-20 / 11:21:22  | URL - http://sarahrnic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: