Lilla gumman idag:)

2011-04-24 / 19:59:06
Idag har jag varit med Jessi men första så har jag varit med farmor lise och bengt. Medans dom var hemma hos mig så åt vi smörgåstårta och sen till efterrätt så fick vi nån slags choklad tårta. Sen efter det så började jag vara med Jessi. Och vi hoppade på hennes stuttsmatta för det mesta idag och sen har vi också spelat Kub (Hon vann båda gångerna) och så har vi gjort frissbee (Eller vad man säger och stavar)

Sen senare på kvällen så åt vi  en jätte god middag. Orkar inte skriva upp allt.

Nu sitter jag med Jessi vid TV och datorn.

Ses senare.

PS: Tycker ni om min ni design???

Kommentarer!
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

sv: Härligt att höra! Det är tipptopp med mig :)



vad gör du då?

Kommenterat - 2011-04-26 / 15:50:40  | URL - http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Hanna <3

när togs piratbilden?! (i din design)

Kommenterat - 2011-04-26 / 20:16:35  | URL - http://www.belivethelife.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: