Liseberg med klassen idag;)

2011-06-13 / 21:05:51
Idag har det varit en vanlig skoldag kan man säga förutom att hela klassen åkte in till Liseberg och var där till omkring 7. Man kan säga att vi var lite utspridda lite här och där;)

Jag åkte för första gången HÖJDSKRÄCK idag och jag kysste nästan marken när jag kom ner igen. Alla bara stog och stirrade på mig när jag låg på marken:| THIHI;)
Men det har varit A FUN DAY idag förutom ngr saker som att jag inte hade råd med mat så mamma och pappa fick betala senare när dom kom och inget mer. Jag har vunnit Fyra saker, Två chips påsar och två gossedjur.

Jag har åkt ganska många fast jag är inte nöjd för att jag pallade inte åka ATMOS FEAR så det var la sådär. Men medans Hanna åkte den med Rebecca så gick Laura Sara och jag och spelade på hjul. Det var asså där jag ann alla grejerna när Hanna inte var med:O

Here come's some pictures;
<p>drakarna;)</p>

<p>flowmride(stavning)</p>

<p>Liseberg med hela klassen idag&lt;3</p>

Det var alla kan man säga typ. Jag hade min gmla mobil för att jag inte ville tappa bort den andra jag har så jag tog inte så många bilder.

Imon har jag sovmorgon till 10 över 9 så det är gött och sen så slutar jag typ vid 12 tiden.
Och på Onsdag är det SKOLAVSLUTNING, Som jag längtar till som FAN!!!!!
På onsdag är man bara i skolan 1 timma för då har vi lite saker;)

Måste dra och nu påminner jag er alla att jag har BDB(BilDagBoken)/Day Views
Där heter jag ''Sazzs'' Med En storbokstav i början
Kommentarer!
Postat av: Linda

kul med liseberg en hel dag. så gjorde vi när jag slutade nian, dagen innan var vi där med hela klassen, riktigt minnesvärd resa. Usch, atmosfear hade jag aldrig vågat åka, gillar inte sånna höjder. :P

Kommenterat - 2011-06-14 / 20:12:56  | URL - http://lillyz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: