Lovely Day

2011-04-22 / 20:46:19

Hej hej
Idag har jag varit ute nästan hela dagen.. För det var ju nästan 25 grader.
Men i början av dagen så hölla nästan hela min familj och jag på med trädgården. Pappa och jag grävde, Jenny sågade och mamma städade inne.

Senare vid tolv var det dags att göra i ordning sig för att åka in till Kba och träffa mormor. Hos mormor åt vi en typ av påsk lunch. Jag fick Kanin salami till förrätt, Kött med potatisgratäng till huvudrätt och PASHA + citron fromage till efterrätt. PASHA är en Estninsk rätt.





Kanin Salamin



PASHA

Kommentarer!
Postat av: Inger

Hoppas du gillar min blogg sötnos♥

Trevlig fortsatt Påsk! Vilket fantastiskt påskväder - Peggy& Betty stortrivs i solen!

Kommenterat - 2011-04-22 / 23:02:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: