Skola idag då:(

2011-04-26 / 20:41:24
Idag har det varit skola och jag hade på min kort byxor/shorts med ett sött linne till(och en kofta). Jag har haft jätte tråkiga ämnen idag men det var ovanligt kändes det som på mågot sätt.. Det var typ konstigt, men det var nog bara för att det har varit lov ett tag.;)

Men jag hade Svenska Engelska Fördjupning No och Slöjd. Det enda som jag hade till läxa/prov idag var till No, det var kemi provet. Jag tyckte att jag klarade  det galant men vi får se.

Imon har jag No igen som läxa fast denna gången biologi. Det var bara några frågor som var lätta. Direkt när jag kom hem så tog jag en macka och ett glas med saft till det. Ja gkollade på Ice Age 2 medans jag åt och efter det så gjorde jag läxan tills imon och engelskan som är tills nästa vecka. men det där med engelskan läste jag bara och översatte för min stora syster.

Innan jag satt på datorn(nu) så har jag varit ute och mysat med en filt på altanen. Sen gick jag in för att det blev lite kyligt. Men så bestämde jag mig för att gå en sväng med lille man(Teddy).





Ni får välja åt mig. Vilken ska jag ha? Den blåa eller den vita(då ska den blåa ha blått tema och den vita vitt tema).
Kommentarer!
Postat av: Hannah Rösell

Gillar den vita :) MYCKET FIN :P men din pirat bild äger :D

Kommenterat - 2011-04-27 / 08:53:27
Postat av: Hannah Rösell

Gillar den vita :) MYCKET FIN :P men din pirat bild äger :D

Kommenterat - 2011-04-27 / 08:53:42
Postat av: jojo

Jag tkr den vita ät finast! :D ♥

Kommenterat - 2011-04-27 / 10:26:19
Postat av: Hanna <3

Jag tycker den vita!

Kommenterat - 2011-04-27 / 17:24:15  | URL - http://www.belivethelife.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: