3 Februari<3

2011-02-03 / 20:00:19
Idag vaknade jag av ringklockan vid sju. Och då var det dags för skolan!

Jag åt frukost och gick till TV direkt och sen började jag att göra i ordning mig tills mormor kom för då var det dags för att dra iväg till skolan(för att jag är inte sjuk längre typ:(.

I skolan hade jag Tema dag och det handlade om Respekt och vi började se på en film(Hip Hip Hora) och sen efter det så gick jag med mina kompisar och åt..
I bamba blev det ngt jätte ÄCKLIGT!!! och jag menar det!!!Och det var fullt så Matilda satte sig och passade ngr platser åt oss..

Sen efter lunchen hade jag typ gympa och där hade vi Blind Boll. Orkar inte förklara men om ni kommenterar senare så kanske jag kan föklara hur man gör.

Efter gympan så hade jag spel grej. Det var sådär fast man hann typ ingenting:P Som tur det:P
Och efter det  så hade jag collage grej som man skulle leta i tidningar och klippa ut det som man själv tycker passar in i dom ord man har fått. Jag fick Gammal och Ung.

Sen slutade jag och for hem med bussen som jag fick vänta på i en halvtimma:(
När jag kom hem så åt jag och Jenny pannkakor :P Sen gick jag över till Jessi och vi spelade WII och sen så åt vi lite. Vi forsatte lite att spela efter vi hade ätit och sen så busade vi lite elr vi skojade lite med Emma och hennes kompis, Susanne typ tror jag att det är.

Sen satte vi oss vid TV och så kom hennes SÖTA valp och somnade mellan Jessi och mig;D
Fast jag var tvungen efter ett tag att gå hem för visste inte riktigt när mamma skulle komma hem. Såkklart hade hon ju inte kommit när jag kom hem från Jessi. Men jag satte mig vid datorn lite för att jag hade inget annat att göra.

Sen efter ett tag så kom mamma och då skulle vi äta middag. Jag fick välja lite rester för att jag inte gillar fisk pudding:(  :=)

Samtidigt som mamma jenny och jag åt så kollade vi på Biggest Loser. Pappa var inte hemma för att han var på en ishockey match med sin POLARE...



Jenny och jag igår tror jag att det var när vi gick ut för att tog kort.
Fast jag blev kanske inte perfekt men den är iallafall bra.




Det är jag hehe:P Ljustake.. ???



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: