Filmdag!!

2011-02-06 / 21:18:59
Idag har jag det mesta slappat och sett på film.

Jag har sett två okända(kanej vad dom heter) och 127 Hours och nu har jag sett I Rymden Finns Inga Känslor.

Fast vi fick stoppa upp den senaste filmen för att vi skulle se på Solsidan. Jag har tatt kort lite också men ingen ville att jag skulle ta kort på dom så jag skippade det.



Det är när vi såg på Solsidan fast på reklamen då. Tyckte bara att den blev cool.




Jag åt Singoalla till filmen. Bordet ser lite dammigt ut elr ja det kanske var jag. När jag åt kakorna, så smulade jag kanske lite :P hehe.


Jag har tecknat lite också som jag har sagt igår. Jag lägger ut bilderna imorgon när jag kommer hem från Kungsbacka.

Sov Sött Sarah
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: