Friends<3 4-ever<3

2011-02-05 / 20:04:11

                                                     Kompisar!!



Jag har tänkt hela tiden på att skriva hur en bra vän ska vara och hur man ska vara mot andra...

Hur man ska vara och inte vara mot andra!!!!

                                                      
Man ska respektera sin kompis.
Man ska behandla andra aom man blir behandlad.
Man ska inte lämna ngn ensam.
Man ska vara sig själv.
Man ska inte ljuga mot andra.


______________________________________________________________________________________________


Jag tycker att det är viktigt att ha vänner och vara enbra vän för att man kommer behöva dom i framtiden.
Det kan också vara bra att ha vänner för att då har man ngt att göra på sin fritid.

Jag tycker att det är hemskt att vissa går själv i skolan och är ensam på sin fritid. De flesta utom dom är mobbade, men ingen ska behandlas som om man vore ett gossedjur!!!!!

Jag hoppas att alla har kompisar att vara med och blir respekterad. 

______________________________________________________________________________________________

Nu måste jag dra men hare gott under helgen och snart sportlov. Då blir det skoj med allt fast jag ska ju åka skidor med min bästa familj..





                                                     

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: