Godmorgon

2011-02-26 / 10:49:38

Idag väckte mamma mig vid 9 tiden för att vi skulle gå på gympa men jag ångrade mig så jag följer med på en promenad senare idag med pappa. Och kanske Jenny.

Till frukost åt jag två mackor och ett glass med juice.
Jag fick nyss reda på att hemma hos mig har vi en liten hand dator tror jag  det heter.


Dagens planer:

♥ Gå ut med hundarna

♥ Duscha

♥ Åka bort

Så det är ungefär bara 2 saker jag behöver göra innan jag åker bort.
När jag ska ut med hundarna så ska jag försöka komma ihåg att ta med mig min kamera till promenaden.

Ni som läser och är aktiva med att läsa min blogg får helst skriva vad ni tycker om min blogg. för då vet jag vad skriva mer om..♥

Kommentarer!
Postat av: emelie francea

Ville bara passa på & önska dig en bra lördag! :)

Kommenterat - 2011-02-26 / 11:26:08  | URL - http://franceaemelie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: