Hope<3

2011-02-07 / 19:51:06
Idag har jag varit i skolan. Eftersom att jag har varit sjuk så ligger jag efter i typ allt:P Så måste komma i kapp lite. Hade en läxa idag och det var franska som jag inte visste att jag hade :(Men det gick inte bra men ändå om ni fattar?

Efter skolan har jag varit och shoppat ngr saker och visar snart det.


Just det jag skulle ju visa teckningarna jag har ritat.

Här komme de:



Klossar



En hand. Det är min första hand jag har tecknat och den blev hyfsad bra faktiskt...!!!

See You Later Aluigater(stavning)
Kommentarer!
Postat av: Ida M

snyggt!!!!

Kommenterat - 2011-02-08 / 15:20:02
Postat av: sarahandersen.blogg.se

Tack så mycket

Kommenterat - 2011-02-08 / 21:48:24
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: