Klövsjö<3

2011-02-19 / 19:44:57
Japp idag kom jag hem från Klövsjö.

Det har inte funnits tillgång till internet eller det kostade och orka göra det. Så jag fick vänta hela vägen hem:P
Men som tur har jag tagit kort på nästan allt som har hänt.



Det är min och min familjs stuga i klövsjö elller vi lånar den för i år kan man säga.





På Alla Hjärtans Dag ble det en hjärt formad tårta



Det speglar sig lite men i stugan så hade dom en tavla som visade hur backarna var förr ......



... och så här ser det ut nu i backarna och jag har åkt allla backar föruton en som är som en vägg. Så de pistar aldrig på backan iallafall inte när vi var där...




Jag när Jenny och jag var ute och gick i Klövsjö....<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: