One thing left♥

2011-02-26 / 14:08:28

Jag har bara en sak kvar att göra och det är att åka bort..

♥Men när jag var ute och gick så gick vi nästan samma väg.. Så här kommer ni se hur mycket is det var...

 

 

 Ni kan nog se att man ser en hund och en människa och det är Elsa och pappa..


♥Jag har ju duschat också. Det måste man innan man ska bort väl:/ 

 
 Den blev lite konstig för jag hade litet fejkat leende♥

  Dagens outfite är en tröja från Ginatricot och ett par jeans från JC..

Den ända saken kvar är att åka bort ju och Teddy ska med.. Jag tror han skulle gilla det för att han får då slippa Elsa.(hon löper så då förstår Teddy inte vad som händer som han blir lite bäng i huvudet)



Jag kom på nyss att jag skulle lägga in ett inägg igår om ett smycke so mjag har gjort




Dagens fråga:
Tycker ni att halsbandet blev bra?

 

Kommentarer!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jaha haha va ballt

Kommenterat - 2011-02-26 / 16:06:44  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Malin

Fint halsband, o söt hund! :)

Kommenterat - 2011-03-08 / 21:29:07  | URL - http://fashionbymk.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: