Promenad♥

2011-02-25 / 18:21:40

Idag har jag varit sjuk och stannat hemma från skolan fast sen när mamma och pappa kom hem så gick vi ut och gick en promenad och det var jätte fint ute . Men det värsta var att det var som en glaciär i alla uppförsbackar:P

Fast det gick att komma upp. Såklart!! Jag glömde tyvär kameran så det blev inga kort.

Imon ska jag till karin ronnie och annie så då tar jag med mig kameran.. Jag ska stanna där hela helgen så jag tror nog att jag inte kan blogga i helgen precis.. Men jag gör det såklart när jag kommer hem♥


Jag hoppas ni gör mig den tjänsten att kommentera på min blogg för jag blir väldigt tacksam då ♥

Ha det gött♥♥ :)

Dagens fråga:
Vad ska ni göra i helgen???

Kommentarer!
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: coolt å fylla år på valborg :D

Kommenterat - 2011-02-26 / 09:28:08  | URL - http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Julia Karlsson

Jag gillar verkligen din blogg! :)

Kolla in min och skriv en fråga i mitt senaste inlägg! :)

Kommenterat - 2011-02-26 / 10:40:33  | URL - http://juliaislove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: