Sarah och Sara??:D

2011-02-05 / 19:05:58
Idag har jag varit med Sara och vi gjorde  typ inget än att spela Sims 2.Fast jag tog lite bilder men det ända som var problemet var att hon aldrig ville visa sig på kameran. Haha det var så skoj för att jag hoöll hela tiden på att försöka ta ngr bra bilder på henne:P

 

Man såg inte så mkt av oss menman ser ju lite att Sara gömmer sig, Elr hur!!!???




Hon har en jätte cool lava lampa, och så klart var jag ju tvungen att ta kort. jag tog flera kort på denna men la bara upp den coolaste....



Hon hade typ polka gris fast svansen på dom.. HAHA skämta bara men hon hade lagt upp det så fint och jag tog bara kort lite över allt..



Det är Sara när hon spelar Sims 2. Sist så gjorde vi en familj och ett jätte stort hus med 3 våningar.
Och då han vi inte göra klart så vi forsatte med familjen och deras hus...



Och till sist så är det jag. Fast i Saras rum då.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: