Smått och gott!XP

2011-02-04 / 21:27:02

Efter skolan idag var jag med Jessi.
Vi gjorde en blogg till henne Källa till hennes blogg

Sen nördade vi ett gamalt spel. Det är ju såklart Habbo.!?

Sen efter ett tag så skulle jag till Kungsbacka för att äte Sushi:P Sen åkte mamma pappa och jag till coop för att köpa lite fredags mys. Jenny följde inte med för att hon skulle över till en kompis istället.

När vi kom hem så gick mammi och pappi ut med the dogs och jag satt hemma.

När dom kom hem så började vi titta på Let's Dance och jag passade på att logga in nu när det är pause. Vet inte vrf jag väntade hade bara lust för det.



Jag för ngr dagar sedan.

Oj jag kom på nu att jag måste läsa klart boken som jag har i läxa tills på tisdag!!OPSS!!!!!

Aja det kmr att åna  sig får man hoppas:/

Sleep Sweet Sarah

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: