26 Januari!

2011-01-26 / 19:52:12
Idag har varit en lång dag kan man säga typ...

men jag vaknade av att min mobil inte hade ringt.. för att den inte var där.. så jag gick upp och bara slöade mig.. tills momo kom för då skulle jag dra mig till skolan:(

Jag hade sovmorgon idag för att min NO lärare stannae hemma.. (hon har ramlat på isen och slagit i huvudet,, hon fick sy i back huvet.. det låter så äckligt och hemskt:P)

först hade jag matte och skulle lämna in en läxa då började min lärare säga att man är tvungen att göra alla tal,, men förut behövde man bara göra tio tal!!!!! jag blev bara så arg på det:@

ja men matten gick ganska fort som tur det:/ sen hade jag lunch direkt efter.... Jag som hade ätit frukost precis då ungefär:P   aja sen hade jag SO och då började allt!!! ngr började larva sig och bara gick ut och in ut och in hela tiden.. senså blev läraren arg och försökte gå ut men ngr i nian höll får så hon kunde inte ta sig ut.. Då var hon bara tvungen att ta andra utgången.. Då hade ngr gjort så att dörren var lös och då kom hon ifart och gjorde sönder den typ...

Sen hade jag musik i tjugo minuter.. jag försökte att spela in närr hela klassen sjöng elr bara läraren och så falskt men ändå kul hehe alltså jag..

Gympa efter rasten då och på gympan hade jag innebandy:((((( SO BORING!!!!! sen slut för dagen och åkte hem med bussen.. Det var typ allt för idag...

Ni får gärna kommentera vad ni tycker att jag kan skissa elr ja vad ni tycker ja........





Här är två bilder på min igloo som smällte under bara en natt!!!!! aja men den där uppe är utan blixt och den här nere är med blixt ute..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: