31 Januari;P

2011-01-31 / 19:17:52
sista dagen i Januari i dag då ja... 
 
Jag vaknade imorse av att jag inte mådde bra. Då gick jag till mamma och pappa och åt frukost. Jag berättade för mamma att jag inte mådde brasen igår(Jag märkte att en tand var lös så då börja jag dra den så började det göra ont och jag höll på att svimma)..
Mamma sa att jag skulle bestämma mig fall jag stannar hemma elr går till skolan och jag valde att stanna hemma.


Sen när mamma jenny och pappa hade äkt så somnade jag. Jag sov från sju till halv elva när mormor kom.
Mormor kommer varenda vardag när mamma och pappa jobbar för att ngn måste gå ut med  hundarna.

Sen åt vi lunch vid två typ(mormor och jag), vi åt sallad. Det var jätte gott för fetaost är bara så gott,, HEHE.

Jag gick sedan efter att ha frågat Jenny om att se på film från hennes dator, för att se på film. Jag såg Brother Bear 2 och halva The Last Song för att mormorville inte att jag skulle se på film. Hon var rädd att jag somnade och tappade Jennys dator.

Jag duschade efter filmerna och mormor hade gått sen började jag med piano läxan.. Sen kom Jenny och mamma hem och då började jag göra engelskan i en stund för vi skulle äta typ tackos. Det är en liknande tackos.

Och nu skriver jag på bloggen och efter det ska jag göra lite mer engelska...
Igår hände ngt mer som var konstigt. Det var att min nya mobil inte kunde skicka sms längre och jag vet inte vrf men tror att jag har tappat den så det blev så. Jaja men nu använder jag min gamla mobil, Samsung C3050.

Den är faktiskt ganska bra mendet är bara att jag vill ha en Xperia. Jag kommer ju att få en men inte fören jag fyller 14. och det är 3 månader tills det:(

 
Det är den nya mobilen som inte kan skicka sms längre:(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: