Lediga dagen!!

2011-03-03 / 18:34:59
Idag har jag ju haft ledigt och varit hos Farmor..

Med farmor så tog vi(pappa, jenny och jag) ut henne och åt + en coop affär..

innan vi hade kommit till farmor så hade vi varit på Biltema.

Efter vi hade varit hos farmor så åkte vill till Ikea..

Blder:



Jag åt spagetti med köttfärssås



Jag åt pannkakor till efter rätt



Och jag åt på City Golf



Som ligger brevid Stena Line



Det fanns till och med ett volley boll nät där....



.... och en strand där man kunde bada... Fast jag tror nog inte någon pallar att gå i där nu.



Jag har fått en tidning ett ritblock och snacks som ska räcka hela helgen.


Det var allt som typ har hänt idag.. Men ikväll ska jag se på Indiana Joans..


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: